Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 15:49 - Дъжд
Автор: allbu Категория: Други   
Прочетен: 348 Коментари: 0 Гласове:
1



...Пак вали и пак е мрачно...И не само времето е тъжно и сърцето ми е тъжно..Каква е причината - нямам идея? Нямам оправдателна такава, а и май отдавна спрях да търся обяснение. Просто има едни такива "черни петъци",в които всичко ми е криво и нямам желание за нищо, най-лошото е, че седмицата за мен още не е свършила... Може би това ме подтиска допълнително. Мисълта - събота да си на работа не е най- приятната, но поне имам работа, има хора, които и това нямат. Поне това е положително- от материялна гледна точка не ми липсва нищо, но...това не може да направи човек щастлив. Не казвам, че съм нещастна, но има нещо, което ме спира да бъда напълно щастлива и още не знам какво е то... Незнам дали е нещо от миналото или нещо от настоящето, но определено има нещо. Може би е просто нещо в главата ми( гледаха ми на кафе и ми казаха,че чувствата ми са силни, но преди всичко мисля с главата си, не се оставям на сърцето.Истината е, че винаги съм се опитвала да е точно така и май съм успяла...).И така, дъжда вали, а аз си седя в къщи, гледам тъпи филми и чакам нещо да се случи, а знам, че вкъщи това няма как да стане. Шантава работа.  Пак вали и пак е тъжно...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: allbu
Категория: Други
Прочетен: 37827
Постинги: 21
Коментари: 12
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930