Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2010 16:55 - .. За нещата, които не знам
Автор: allbu Категория: Други   
Прочетен: 470 Коментари: 0 Гласове:
2



  От известно време осъзнавам, колко много неща не знам. Известно ми е , че няма как да знам всичко, но не може да не знам елементарни неща от обща култура...Затова реших да седна и да чета, защото в училище така и не успях да си набавя необходимото, а в университета...за него не желая да коментирам(имам чувството, че дори там съм затъпяла). A така ми се иска да го бях разбрала по- рано. Но по-добре късно, отколкото никога.
  На моменти ме е страх- страх ме е да не се превърна в типичната блондинка, за която Мол-а е центъра на земята и любимата и книга е "Как да си хванеш милионер"(примерно). Определено не желая да бъда една куха кифла, която да си мисли, че Моцарт са бонбони, че Страдивариус са марка обувки и тнт.Не ми звучи добре да знам само кога са Коледа, Нова година и естествено Св. Валентин. Искам да знам,че 6 септември е национален празник и не да го свързвам само със свободен ден=разходка по магазините, а и със Съединението и с 1885 година. (годината не е задължителна). Не искам да бъда като онези момичета, на които винаги съм се присмивала. Винаги съм се смятала за по-умна и в един момент.....ХРАС....и всичко се срива. Защото осъзнах, че на практика аз по- скоро се доближавам до перхидролките, отколкото до умните момичета(не искам да кажа, че няма умни перхидролки,всяко правило си има изключение).
 И така...Сега започвам да чета и да внимавам повече какво ми се говори, защото на света не съм само аз и живота не е само поезия...


Тагове:   Нещата,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: allbu
Категория: Други
Прочетен: 37717
Постинги: 21
Коментари: 12
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031